miercuri, 20 mai 2009

Monday night party:D

Incredibil ce bine pot sa iasa iesirile neplanificate dinainte;)) Luni seara am iesit cu fetele in parc la o tigara...si ne-a venit ideea sa iesim in oras. Si ne-am lasat purtate de impulsul de moment, si am plecat pe la o prietena sa ne facem "incalzirea", nici macar nu ne-am mai schimbat sau nu ne-am dichisit nu stiu cat si am plecat in discoteca. Si, spre surprinderea noastra, ne-am distrat suuuupppeeerrrr;;);;) Am dansat fara oprire, mai o tequilla, una alta...si cand am iesit din disco si am vazut ca deja ii ziua afar:O:O era 6 si ceva dimineata. Foarte smecher a fost;)

8 comentarii:

  1. Ehaaa.. ;))Si voi,ca fetele .. pai ce sa zic ?! imi pare bine ca v-ati distrat :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Gabr13l si mie imi pare bine;))

    @Kiss mda:) chiar ca:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut si sa inteleg ca asta s'a desfasurat intr'o luni spre duminica?!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Simplu nup, intr-o luni spre marti;)) bineinteles k marti nu am mers la sc...k am dormit pana la 2:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ PinkDaisy asa e am gresit calculele :D.

    @ allé e bine zis ca tine, insa in cazul ei suna cam asa: "viata de student".

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simplu eh, las ca nu-i nimic...se mai intampla sa gresesti la calcule;))


    @allé dap Simplu are dreptate: viata de student: :D

    RăspundețiȘtergere