luni, 1 iunie 2009

1 iunieeeeee :D <:-P


LA MULTI ANI!!!tuturor copiiilor :*:*:*

Hmmmm...ce fain ii sa fii copil :X:X:X Ieri am fost la ziua de nastere a unei verisoare( care a implinit 8 anishori) si am cam dat in mintea copiilor. M-am jucat cu "fetele" de pe acolo cu baloane, cu jucarii de plush, papusi....:) si asa bine m-am simtit! Mi-am amintit si eu de vremurile de demult :-< asa zic de parca mama ce batrana sunt;)) Si chiar daca am aproape 20 de ani, eu inca ma simt copil. Inca imi pace sha pap vata de zahal in palc, sha ma dau pe hinta, sha volbesc ca un copil de patlu ani si sa fiu alintata si lashfatata. :D Shpel ca ati inteles ce am sclis eu pe aici;))
Ai ca v-am pupat si La Multi Ani!!! inca o dataaaaa:D

8 comentarii:

  1. Thx. La Multi Ani si tie.
    Uite mie nu imi place vata de zahar pe bat. E chiar prea mult zahar pentru mine. Eceva rau ca nu imi place?1 Asta ma faca sa nu fiu copil :D?!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simplu eh,poi daca nu-ti place, nu-ti place. Eu am refeream la faptul ca mie nu mie rusine sa ma plimb prin parc cu vata de zahar in mana, dar stiu persoane carora le era cumva sa-si cumpere, ca ele:"nu mai sunt copii" si totusi ciuguleau de la mine :))) intelegi c vroiam sa zic? :D Daca in sufletelul tau te simti copil....atunci esti copil:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehe :-))Vata de zahar..:X La multi ani si tie ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @hayliehayl :) te mai astept pe la mine;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ curta ms,dar cam taziu imi spui:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu-mi plac duciurile în general. :D Asta înseamnă că nu sunt copil? ;)
    La mulţi ani şi ţie, vouă! ;)

    RăspundețiȘtergere