sâmbătă, 13 iunie 2009

pffff....stresiune :-<

Mda...iata ca a inceput si a 2-a sesiune din viata mea :( Ce repede a trecut anul...Parca numai acum am inceput faculta, cam nedumerita si nestiutoare...si deja e aproape gata anul 1. So, urmeaza vreo 3 saptamani de nopti albe ;)) (ca eu sunt "nocturna", nush de ce dar mi se pare ca mai bine invat noaptea), stress si tot ce inseamna sesiune. Azi am avut primul examen din sesiune, am mai avut 2 saptamana trecuta in presesiune. Si a fost foarte dezamagitor pt mine. Pentru ca ma apteptam sa fie mult mai usor. Am dat la bazele contabilitatii, si avand in vedere ca am facut liceul economic, deci 4 ani de conta...speram ca o sa iau o nota mare....Dar din pacate am gresit ceva,asa ca ma astept doar la vreun 6,7 deci nota finala 7 :((( Acuma asta e! O sa incerc sa invat mai mult la restul, macar la celelalte sa iau note putin mai mari :-<

6 comentarii: