joi, 26 martie 2009

In ochii mei plansi nimic nu are pret acum....:(((

:((( Uite ca dupa un post despre"my love story" e randul unuia despre finish-ul love story-ului:( tare naspa...nici nu mai stiu ce simt: dezamagire, o dorinta profunda de a uita cat mai repede...si orice as face tot la Raresh imi zboara gandul...Hai sa va pove si voua dc ne-am despartit: prin ianuarie am fost despartiti o saptamana, timp in care eu am fost cu un tip vreo 2 zile, dar atata tot. Iar dupa ce am terminat-o cu respectivu i-am spus lui Rares ce s-a intamplat. Ca mno....asa sunt eu mult prea sincera. Si sa imi spuna aseara k el in saptamana aceea s-a culcat cu 2...hmmm...suna urat dar erau niste panarame. Ca le cunosteam, una din ele fiind fosta prietena a unui prieten de al nostru.(chiar am locuit o luna impreuna q tipa) Si cealalta era o prietena de a ei. God!cand mi-a spus treaba asta efectiv am ramas fara cuvinte...=(( Stiam ca au fost ele si au ramas peste noapte la ei atunci, si stiind ca una din ele il placea l-am intrebat de mai multe ori daca s-o intamplat cva...dar a negat de fiecare data. Si aseara, dupa ce i-am spus ca i'm sorry, dar eu nu mai pot continua asa,a inceput sa-mi reproseze mie ca eu dc am stat cu baiatu acela si sa ma faca zdreanta si in toate felurile. Iar cand l-am intrebat dc imi reproseaza mie? El cum a putut sa faca c a facut, mi-a dat un rasp d genu:poi ce are ca doar eram despartiti?!? Deci chiar nu ma asteptam la asa ceva din partea lui...Dar asta a fost...Pana la urma urmei toate au un sfarsit...:| Problema e ca o sa-mi fie extrem de greu sa uit, dar sper ca timpul le rezolva pe toate. Stiu ca viata asta e prea frumoasa ca eu sa stau sa sufar pt un....baiat care clar ca nu ma merita...O sa incerc sa-mi omor timpul cu altceva ca sa nu ma mai gandesc la ce a fost...Nu mai are nici un rost....:(( It's over....

6 comentarii:

  1. As putea scrie o groaaaza legat de asta, insa am sa spun doar ca ma bucur ca realizezi ca nu te merita si totu' se va rezolva, just have a little faith.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey ... fruntea sus .. dupa cum zici si tu ... viata ta e atat de roz ..:) o sa fie bine .. si eu nu`s in masura sa zic daca te merita sau nu , dar odata ce se comporta asa ... nu`i ok ! hai ... fruntea sus !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gabr13l Incerc sa tin capul sus si sa trec peste. te mai astept p aici:)

    RăspundețiȘtergere
  4. spuneam odata ca viatza e frumoasa...
    Si fii sigura ca asha este ;)
    cu sau fara Rares, trebuie sa te bucuri de ea :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dima da tati, ai dreptate:D asta fac acum, dar atunci dupa despartire cred ca era normal sa sufar putzin:( :*:*

    RăspundețiȘtergere