marți, 31 martie 2009

Prima mea leapsa...:)

Deci in sfarsit m-am hotarat sa onorez leapsa primita de la Simplu. Trebuie sa dezbat urmatoarele chestii:
Lumea vazuta prin ochii mei

1. Descrie lumea
;)cred ca ati ghicit deja,nu? ei nah sa zicem ca viata vazuta prin prisma mea e roz....de obicei. Sau daca nu e, incerc sa o fac sa fie. De cele mai multe ori ma straduiesc sa vad partea plina a paharului, si lucrul asta face bine...zic eu:D


2. Un argument PRO vs. un argument CONTRA
PRO: rozul e o culoare frumoasa:)
CONTRA:uneori poate fi mai mohorata:(

3.Daca ai putea ce ai schimba?
Daca as putea schimba ceva, as schimba culorile curcubeului in nuante de roz:)))=))) Scuzati-mi aberatiile dar am glumitze in program:D Acum sa revenim la treburi serioase, daca as putea as face lumea mai buna. Prea multa rautate, ura, invidie..si alte chestii negative se afla in zilele noastre in sufletele celor din jur...


Mno ce parere aveti? O puteti lua care o mai vreti:p

4 comentarii: