duminică, 29 martie 2009

Jocul de-a iubirea....

Intr-o zi am jucat la carti "iubirea"...Am impartit egal cartile si jocul a inceput...Eu am aruncat pe masa o zi, iar tu o clipa...si am pierdut...Scot din carti "amintirea", dar u pui repede "uitarea" si am mai pierdut o carte...Pun jos "intrebarea", dar tu aduci "tacerea"...si ai mai castigat o carte...Pun asul "te iubesc", dar din priviri tu arunci asul "te-am iubit"... Trista, tacuta ma ridic pt ca am pierdut...nu te bucura asa de mult pt ca si u M-AI PIERDUT pe mine!!!=((

5 comentarii:

  1. Draguto...nu pari prea roz, pai se poate iti faci firma de ras, pentru ce, pentru un tip, hai ca nu merita pe bune, nu te merita pe tine. Impuneti sa'l uiti si ai sa vezi ca asta se va intampla pana la urma.
    Hai cheer up >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simplu hai k imi revin asa, incet incet:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Compozitzie proprie ?:) Daca e asa ... suna foarte bine ..:):*:*

    Si ce`am vorbit noi ? /:) hai .. fruntea sus !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa aud asta, ma rog sa citesc :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere