marți, 10 martie 2009

poi....

Offff....nicicum nu-i bn!Mai devreme no tenias ningun idea shi acum atatea am...k nush p care s-o scriu;))Oare ce sa va pove?Daca ma gandesc bine,as putea scrie o carte cu toate chestiile care mi s-au inatmplat in "vietishoara" asta a mea. Chiar ma gandeam in seara asta, in timp ce faceam baitza ca am avut chiar o viata plina pana la momentul de fata. Mi s-au intamplat si lucruri bune, si mai putin bune, dar important e ca am trecut cu bine peste toate...Si dupa o privire de ansamblu...imi dau seama ca nu regret nimic din toate "minunile" pe care le-am facut.De asemenea mi-am dat seama de faptul ca atunci cand ai probleme, ceea ce nu te doboara te face mai puternic...mult mai puternic.:D Cert este faptul ca daca intr-adevar iti doresti sa treci peste un obstacol, sau sa realizezi ceva...vei reusi daca ai vointa indeajuns si daca ai pe cineva care sa te sprijine,indiferent ce s-ar intampla....Cam atat p azi...noapte buna...:*:*:*

7 comentarii:

  1. mdea...partea cu ceea ce nu te doboara te face mai puternic...este mai mult decat adevarata :D pot sa confirm acest lucru din propria experienza..nu ca ash fi trait 100 de ani, sau ca am intors muntzi... dar din scurta mea existentza am reushit sa invatz shi eu unele chestii...cine nu a facut nimic in viatza, pot spune k a irosit resursele omenirii in zadar...
    bft shi ne mai auzim, daysilica :*
    P.S. eu ash vrea o poveste :D din aceea pentru copii mici ;)
    ce zici, se poate rezolva?

    RăspundețiȘtergere
  2. oky mai Dima...o sa incerc in cel mai scurt timp posibil sa scriu shi o povestioara pt tn:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ms :X in momentul de fatza ma simt foarte important :D

    RăspundețiȘtergere
  4. yup..ai dreptate uh colegutza...zici k gandim la fel:))

    RăspundețiȘtergere
  5. shi mie mi s-au intamplat o multime d chestii nashpa in ultima vreme, dar am reusit s trec peste ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Corect, ai dreptate si incearca sa tratezi problemele cu optimism si cu zambetul pe buze.
    Si legat de multele tale idei...fati un carnetel pe care sa scrii toate aceste idei, te vei descurca mai usor asa si stai linistta ca pentru blogul tau, niciodata nu vei avea prea multe posturi, ideea e sa scrii in asa fel incat sa faci cititorul sa vrea sa mearga mai departe. Mult scris e bun si in acelasi timp nu prea, pentru ca poate plictisi.

    Multa bafta in continuare. Eu voi mai apare ape aici sa vad ce faci si chiar am sa te adaug in lista mea cred.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Simplu Ms:*te mai astept p la mn:D

    RăspundețiȘtergere