luni, 30 martie 2009

Mneatzaaaaaaa :D

Wow, incredibil dar asa bine dispusa m-am trezit:) Cu toate ca azi noapte iarasi m-a sunat "ex-ul" si a vb ffff urat cu mn, dar i-am spus ca nu are nici un drept sa vb asa cu mine si sa nu ma mai sune pt ca nu o sa ii mai raspund. Si chiar asa am sa fac. Pt mine e un capitol incheiat din viata mea:) Uite chiar acum ma imbrac, ma machiez si plec la faculta...Si o sa incerc sa ma bucur de fiecare clipa, pt ca la urma urmei lumea nu se opreste in loc pt mine;)) nu? So, live goes on...and it's pink again:D:D:D

13 comentarii:

  1. pai bravoo ... te felicit !

    RăspundețiȘtergere
  2. La naiba in sfarsit esti pink, well done girl.
    Ce e aia "faculta"?!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaa facultate :d, am uitat ca tu ai 19 ani :D, sa'mi fie cu pardon :). Ce facultate urmezi?!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Gabr1el: ms ms :D sunt foarte mandra de mn si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Simplu sunt la Facultatea de stiinte economice si gestiunea afacerilor, cj

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragut :).
    Mai gilr nu cumva noi doi am schimbat cateva cuvinte pe o conferinta cu ascultatori FK?!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mhmmm...deci tu esti Oana cea cu durerea de masea?!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahaaaaa stiam eu :P...cum a fost?! ti'a trecut mai repde atunci?1...ai fost la dentist :|?!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Simplu da a trecut pana la urma.am fo la dentist:P

    RăspundețiȘtergere