marți, 24 martie 2009

My little love story...


Totul a inceput acum un an si 7 luni...si totul dintr-o joaca...daca o pot numi asa. Prin luna iulie 2007 am fost timp de 2 saptamani cu un baiat. Iar dupa aceste 2 saptamani el mi-a dat liber din varii motive.:( Si dat fiind ca dupa ce m-am despartit de el vorbeam la telefon si prin sms cu cel mai bun prieten al lui, am zis ca ar fi o idee sa-l fac gelos...Si asa a inceput relatia mea cu Rares pe 18 august 2007, incercand sa-l fac gelos pe fostul. Pana la urma ne-am indragostit nebuneste unul de celalalt si iata ca am ajuns impreuna ataaaaaatttt de departe :D. Cert este ca am trecut prin foarte multe impreuna, au fost si certuri, si chestii mai grele, dar important este ca am trecut cu brio peste toate. Il iubesc enorm de mult, nu am mai tinut niciodata la un baiat cum tin la el. :X:X:X:X:X Si din toate cate au fost, cele mai pregnante raman amintirile frumoase...care ma fac sa am din nou fluturasii aceia de la inceput in stomac:X:X:X. Si totusi...nu mai e ca la inceput...:( Nu stiu ce se intampla cu noi, dar simt pe zi ce trece cum ne indepartam...ne certam tot mai des...si chiar nu-mi place situatia asta...Probabil imi doresc asa de mult sa fie totul ca la inceput, incat nu reusesc sa fac sa fie totul ok...Sa speram ca o sa se rezolve de la sine...poate suntem mai tensionati aman2 in ultima perioada...dar o sa treaca. :| O sa revin cu vesti despre evolutia noastra;))

2 comentarii:

  1. Pai in primu' rand nu ar trebui sa faci totul sa fie ca la inceput, ca din moment ce a'ti trecut pe acolo si de ce ar vrea sa mai traiasca acelasi trecut!? Incearca sa faceti ceva nou, ceva iesit din comun, ceva la care voi sunteti buni. Aminteste'ti ca sunteti impreuna de un an si 7 luni...totusi, e ceva, si asta inseamna ca va cunoasteti cat de cat si poti sa iti dai seama ce ar vrea, poate el vrea ceva de la tine sau cine stie poate il framanta ceva...comunicati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai vezi ca ai o leapsa de la mine...leapsa de gradu' 4 :).

    RăspundețiȘtergere