miercuri, 11 martie 2009

My thoughts on a sheet of paper...


I lay down and think about my life...
About everything that makes me smile
That keeps me breathing day by day
And all the things i passed those days...

I realise
How lucky i am
Having by my side
People that really understand my mind.

True friends are most important persons
In one°s life...


Uite k am incerkt si o poezioara;)) ce ziceti? cum suna? Deci, in concluzie, mai pe romaneste... prietenii adevarati sunt un lucru indispensabil in viata unui om. Eu am mai multi amici, dar knd vine vb de prieteni...ex-53-ul e on the first place. Adik fostele colege de camera din internat. Cu care am petrecut 4 ani minunati din viata mea (o sa folosesc numele noastre de cod;)) : Cowy, Mousy, Sheepy si 2 anishori q Gatita shi Delinke:)) si eu Parotty:D. Impreuna am petrecut multe clipe frumoase, ne-am mai si certat noi kte putin...k doar asa e in orice comunitate...Am ras, am plans impreuna...dar cel mai important lucru este k am ramas prietene in continuare:X:X:X chiar dak intre unele din noi s-au mai racit relatiile deoarece ne desparte distanta...sper sa ramanem friends forever...si eu cu siguranta nu o sa uit "our best moments". Love u girls:X:X:X

2 comentarii:

  1. foarte emotzionant :X
    mda....sincer esti fericita k ai avut cu cine sa petreci cei 4 ani :)

    pentru ca din cate imi pot da seama....este una dintre cele mai frumoase perioade ale vietzii...daca nu chiar cea mai frumoasa :)
    sfatul meu: pastratzi prietenii adevaratzi...sunt prea putzini ca sa ne permitem sa-i pierdem :)

    RăspundețiȘtergere