sâmbătă, 7 martie 2009

yupiiii am si eu blog :D


Mda...Sa facem cunostinta pt inceput: numele meu este Oana, am 19 ani...si de mult timp ma batea gandul sa-mi fac si eu blog...si uite ca in sfarsit am reusit;) De ce Pink Daisy??!?? Sunteti curiosi? Oky. Hai sa va spun: pai...porecla de Daisy am primit-o acum vreo 3 veri intr-o tabara in care eram cu niste americani. Si sefa noastra de echipa, Vanessa ne-a propus fiecaruia sa ne spuna, dupa imaginatia ei, ce am lu fiecare daca am fi o planta, un animal sau un desert...Si dat fiind faptul ca in ziua respectiva stransesem un buchetel de margarete (in engleza daisyes) plus ca eram blonda ;)) mie mi-a spus ca as fi o DAISY daca as fi o floare. Si asa am ramas... I°m the daisy:D cu toate ca de atunci nu mi-a prea spus nimeni asa...mi-a placut ideea;) And pink...because it°s my favourite colour...De cele mai multe ori incerc sa vad viata in roz, chiar daca nu e, asadar sunt o persoana foarte optimista:)

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. `neatza shi bine te-am gasit :D
    pacat k urasc culoarea roz....dar in rest e ok
    dragutz blogul...bft :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ms mult Dima:* eh asta e dak urasti culoarea roz;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt Floricica..imi pare bn d cunoshtintza:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Neata mai tipo...eu sunt Simplu (mai multe detalii la mine pe blog) incantat de cunostinta.

    RăspundețiȘtergere